Petició de recollida de mobles i andròmines
Aquest tràmit permet sol·licitar el servei destinat a la recollida de mobles, fustes i trastos vells, complint les condicions que fixi l'Ajuntament.
Requisits a complir:
- No cal complir cap requisit específic.
Més informació:
Normativa general:
- Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Normativa local:
Efectes del silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
Quan es dóna resposta:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Podeu enviar un correu electrònic a l'adreça paretaao@diba.cat. Indicant els mobles i/o andromines i el lloc de recollida. (Ha de ser en un punt de contenidors)