Certificat d'inscripció o estat en el registre civil
Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica la inscripció al registre civil del naixement, defunció o matrimoni, o certifica la fe de vida o estat, ja sigui literalment o en extracte.
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic.
Més informació:
Normativa general:
- Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Normativa local:
- Efectes del silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla
Normativa reguladora del silenci administratiu:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.
Presencialment
Anar a l'oficina d'Atenció al Ciutadà, en horari d'atenció al públic i amb la documentació següent:
On es pot fer
Quan es dóna resposta:
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Cal aportar:
-
Sol·licitud de certificats del Registre Civil
Imprès de sol·licitud
Canals de tramitació:
-
Presencial
Anar a l'oficina d'Atenció al Ciutadà, en horari d'atenció al públic i amb la documentació adjunta.