Servei informatiu per WhatsApp

Amb la voluntat d'apropar i agilitzar la gestió municipal a totes les veïnes i veïns, el 2 de gener de 2020 va entrar en funcionament el Servei de WhatsApp de l'Ajuntament.

Aquest servei té dos objectius ben diferenciats: d'una banda, poder informar des de l'Ajuntament d'esdeveniments i actuacions que siguin d'interès general (grup de difusió) i, de l'altra, que totes les persones puguin fer arribar qualsevol incidència que es puguin trobar (canal d'incidències).

Tant el grup de difusió com el canal d'incidències són unidireccionals i estan actius en l'horari habitual d'atenció al públic de l'Ajuntament.

Grup de difusió

Per poder disposar d'aquest servei, i per tal de complir amb la llei de protecció de dades, cal emplenar el formulari que trobareu en l'arxiu adjunt i portar-lo a les oficines de l'Ajuntament.

Caldrà que deseu el número de telèfon 628 379 943 al vostre llistat de contactes amb el nom Info Sant Cugat Sesgarrigues.

En el cas de voler-vos donar de baixa del servei, també s'haurà d'emplenar el formulari corresponent i portar-lo a les oficines de l'Ajuntament.

Canal d'incidències

Aquest canal serveix per a fer saber a l'Ajuntament qualsevol tipus d'incidència que ens puguem trobar com a veïnes i veïns.

  • El missatge ha d'incloure una breu descripció, ubicar-la, datar-la i acompanyar-lo d'una fotografia.
  • Una vegada rebut el missatge a les oficines de l'Ajuntament, es gestionarà per tal de poder-ho resoldre. Cal tenir present que depenent de la incidència es podrà actuar amb més o menys celeritat.
  • Caldrà desar el número de telèfon 628 280 931 al vostre llistat de contactes amb el nom: canal d'incidències.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona

És un servei obligatori:

No
Darrera actualització: 28.02.2024 | 11:31